Friday 2 March 2012

Troo Stories Frae The Windsor Piggery

Published on firstfoot.com
December 2004
I wiz an Orraman at the Piggery fur forty year. I wiz yokit under The Lairdess Bessie, n I workit under The Laird Chairly n I retirt under The Orange Lairdie himself. I wiz wunderin if ony ither budy wid like tae share thir tales o fit like it wiz tae shuffle shite at The Windsor Piggery.
I mind fan I wiz jist a loon ma faither teen me tae meet the Auld Grieve. The Auld Grieve spiert at me aboot fit wae dae ye tie a knicky-tam n sic like. I kent it wiz lookin guid fan the Auld Grieve telt us a joak.
N this wiz the joak: Fit wae diz a poly-trickan look at a jobbie floatin in the gutter?
N the answer wiz: He tilts his heid back.
Weel, the Auld Grieve laught, my faither laught, n uv coarse I laught tae. I ay mindit thon joak, n I telt it tae the Auld Grieve monys a time n he aye laught. Tae be honest I nivver kent fit wiz sae funny bit I aye laught tae!
So if thirz ony ither budy fae the auld days foo nae drap us een o they extasy-mails?
Lou MacNeep

No comments:

Post a Comment